Berichten geschreven door Margriet Brouwer

margriet_small
    Door Margriet Brouwer op 7 juni 2023

Update vanuit verkiezingsprogramma.

Met vertrouwen verder, dat is de titel van het verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022. Inmiddels is de nieuwe gemeenteraad een jaar actief en is het college bijna een jaar geïnstalleerd. Daarom een goed moment voor een update. In het verkiezingsprogramma hebben we beschreven hoe we verder willen met de verschillende thema’s en onderwerpen.
    Lees meer over "Update vanuit verkiezingsprogramma."
  2. safe_image.php.jpg
    arend.png margriet_small
    Door Arend Palland, Margriet Brouwer op 28 juni 2021

Klaar voor de stad

Als raadsfractie zijn we blij met de versterking door maar liefst drie nieuwe enthousiastelingen, van links naar rechts Jan Jaap Zijlstra, Karin Vermeulen en Edwin Pleijsier. Zij willen zich graag inzetten voor het raads- en commissiewerk en draaien al weer enkele weken mee als fractieondersteuners. Een ding is al duidelijk: in en om Hattem zijn ze regelmatig op de racefiets te vinden. Op maandag 28 juni zijn Karin, Jan Jaap en Edwin ‘aangewezen’ als commissielid in de openbare vergadering van de gemeenteraad. Hieronder stellen zij zich alvast voor.

Lees meer over "Klaar voor de stad"

Labels: