Nationale Vrijwilligersdag 2021

CU-ImpactLogo-in-cirkel-RGB.png
Door ChristenUnie op 7 december 2021 om 21:26

Nationale Vrijwilligersdag 2021

ChristenUnie Hattem zet vrijwilligers in het zonnetje

Hattem - Op dinsdag 7 december was het nationale vrijwilligersdag. De ChristenUnie heeft verschillende Hattemse vrijwilligers in het zonnetje gezet.

‘Vrijwilligers zijn erg belangrijk voor de Hattemse gemeenschap. Of het nu voor een sportvereniging, kerk, museum of andere organisatie is; we kunnen ze niet missen’, vertelt fractievoorzitter Arend Palland. Hij reikte een Hattems presentje uit aan Gradus Dijkman, als blijk van waardering voor zijn inzet als vrijwilliger bij sv Hatto-Heim en RTV Hattem. ‘We zijn erg blij met het mooie werk dat Gradus doet. Het liefste zou ik alle Hattemse vrijwilligers persoonlijk willen bedanken, maar dat kan helaas niet. Dus, daarom via deze weg: bedankt voor uw bijdrage aan de Hattemse gemeenschap!’

Ook Margriet Brouwer en Marinus Kers, raadsleden van de ChristenUnie, gingen langs bij vrijwilligers om hen te bedanken. Margriet bezocht de vrijwilligers van het Anton Pieck Museum en ze ging langs bij Dolf Moesker, vrijwilliger bij het toeristisch informatiepunt. Marinus ging langs bij Roel Rischen en bedankte hem voor zijn inzet bij de ‘schoonmaakbrigade’: Hattemse vrijwilligers die samen zwerfafval opruimen.

Labels: ,