Een derde supermarkt in Hattem!

aaba196bd29135d66a104e7365c1a8af.jpeg
CU-ImpactLogo-in-cirkel-RGB.png
Door ChristenUnie op 17 januari 2022 om 17:22

Een derde supermarkt in Hattem!

De foto is een ouwetje want we zijn als ChristenUnie Hattem al jaren bezig met een derde supermarkt in Hattem. We vernamen nu uit betrouwbare bron dat er bij de Raad van State geen bezwaren zijn binnengekomen tegen de bouw van een derde supermarkt in Hattem. Daarmee is ook de laatste 'hobbel' weg en wordt een jarenlang gekoesterde wens van veel Hattemers werkelijkheid.

Als ChristenUnie Hattem zijn we er blij mee. Bij de totstandkoming van de plannen hebben we de belangen van de bestaande supermarkten ook altijd goed beluisterd en meegenomen in onze afwegingen en wijzigingsvoorstellen voor de plannen. We hopen en verwachten dat er met de komst van Lidl Nederland naar Hattem meer te kiezen valt voor de Hattemers. Voor de bewoners van de zuidkant van Hattem zijn we blij dat er ook voor hen een super op fietsafstand komt. En we wensen naast Lidl ook Boni supermarkt Hattem en Albert Heijn Hattem het allerbeste toe.