Even in de spotlights…

spotlightzaterdag 31 maart 2018

Nu, het echte werk. Het echte werk voor Hattem, de Hattemers en de bezoekers van onze mooie stad. Donderdag 29 maart werden Arend Palland, Margriet Brouwer, Hans Havinga en Marinus Kers als nieuw raadslid voor de ChristenUnie geïnstalleerd en hebben de eed afgelegd. Een bijzonder moment, waarbij veel vrienden en familie aanwezig waren. Even stonden ze in de spotlights.

In de komende raadsperiode van vier jaar gaan we aan de slag voor een Bloeiend Hattem. Als gemeenteraadsleden, maar ook samen met alle Hattemers. Dat gebeurt vaak niet in de spotlights, maar meestal juist daarbuiten.

Want buiten de spotlights werken de vele mantelzorgers in Hattem, de onderwijzers, de ondernemers, de verplegers en al die anderen… Iedereen die zich inzet voor de bloei van onze stad. Zo willen wij als ChristenUnie fractie ook de komende jaren ons inzetten. Bij het afscheid van Jacobien van der Worp, Henk Leskens en Gert Kers uit de raad, vertolkte Henk Leskens dit met de woorden van Micha. 'Vind jezelf niet vreselijk belangrijk maar ga nederig de weg die God je wilt laten gaan.' Want het echte werk gebeurt meestal buiten de spotlights.