Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Februari 2018

Met een enthousiast team werken we aan de campagne B(l)loeiend Hattem voor de raadsverkiezingen in maart 2018. Op vrijdagmiddag 16 februari is het (voorlopig) hoogtepunt van de campagne met de komst van Gert-Jan Segers naar Hattem. We rekenen dan op een vol ’t Zilveren Schaap. We stellen het zeer op prijs als je er bij bent!

Verkiezingsprogramma 2018-2022

Lijsttrekker Arend Palland: ‘Hattem mag merken dat de ChristenUnie er voor iedereen is.

Lees hier online ons programma

Download het verkiezingsprogramma

Verkiezingsprogramma bij jou thuis

De ChristenUnie biedt zijn op 1 februari vastgestelde programma aan aan iedere inwoner. De eerste Hattemers hebben de plannen inmiddels ontvangen uit handen van kandidaat raadsleden. Wie ook het partijprogramma thuis wil ontvangen kan dat hier kenbaar maken.

Scholieren moeten mee kunnen doen!

In het verkiezingsprogramma van de ChristenUnie Hattem is o.a een voorstel opgenomen voor scholieren. Kandidaat-raadslid Marinus Kers: “Schoolgaande kinderen moeten zoveel mogelijk kunnen meedoen met hun leeftijdsgenoten. Voor ouders met een laag inkomen is dit vaak lastig. Daarom willen wij dat er in Hattem een Scholierenregeling komt. In Zwolle heeft men hiermee goede ervaringen”.

Kinderen van ouders met een laag inkomen komen er voor in aanmerking in het eerste jaar dat ze naar het voortgezet onderwijs gaan en in het eerste jaar van het beroepsonderwijs. Voorstel is om hier een bedrag voor € 300,- per schooljaar per kind voor beschikbaar te stellen. Hiermee kunnen ouders bijvoorbeeld schoolspullen kopenof een excursie betalen.

Onze kandidaten

Arend Palland   Margriet Brouwer   Hans Havinga

Marinus Kers   Henk Leskens   Alle kandidaten

10/02 Teamdag