Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Februari 2017

Nieuwe generatie versterkt ChristenUnie Hattem!

Afgelopen maandag zijn Margriet Brouwer-de Jonge en Arend Palland benoemd als burgerlid van de Hattemse raadcommissies namens de ChristenUnie. We zijn erg blij en dankbaar met de komst van Margriet en Arend en bidden om Gods zegen voor hun werk in de Hattemse politiek. Margriet Brouwer is moeder van drie opgroeiende kinderen en medewerker financiële administratie bij Concent. Arend Palland is vader van vier kinderen en assistent-accountant bij KPMG. Met het aantreden van het tweetal betrekt de ChristenUnie een nieuwe generatie bij de Hattemse politiek. Meer weten over Margriet en Arend?

Kom naar de netwerkbijeenkomst/ALV op 16 februari

U bent van harte uitgenodigd om als achterban, betrokkenen en vrienden van de ChristenUnie Hattem aan de aanstaande ALV/netwerkbijeenkomst op 16 februari mee te doen. De avond begint om 20.00, koffie vanaf 19.45 uur. Locatie: De Open Poort, Veldhoeve 1 Hattem.

Wij hebben mooi nieuws en een aantal interessante onderwerpen en vragen voor u! De nieuwe commissieleden, Arend Palland en Margriet Brouwer, zullen zich bijvoorbeeld aan u voorstellen en u kunt invloed uitoefenen op het nieuwe, op te stellen verkiezingsprogramma van CU Hattem. De agenda vindt u hier.

Lijsttrekkersdebat met Gert-Jan Segers in Kampen

Op 17 februari zal onze lijsttrekker Gert-Jan Segers met  Pieter Omtzigt (CDA), Elbert Dijkgraaf (SGP) in debat gaan. Zij zullen verschillende actuele thema’s behandelen aan de hand van verschillende stellingen en er is ook ruimte ingeruimd voor regionale kandidaat-Kamerleden.

De avond is in de stadsgehoorzaal te Kampen en u kunt zich aanmelden (gratis entree) via www.verkiezingsdebat.net. Het adres is Burgwal 84, 8261 ES Kampen en het debat start om 19:30.

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op Facebookfooter-rechts