28 Februari, Arie Slob in Hattem

Banner Arie -9050woensdag 19 februari 2014

HATTEM - Arie Slob - fractievoorzitter van de ChristenUnie in de Tweede Kamer - brengt vrijdag 28 februari een bezoek aan Hattem. Slob toont belangstelling voor de succesvolle nieuwbouwwijk Assenrade en de sociale kant van de Hanzestad. Tussen 16.30 en 17.30 organiseert de ChristenUnie een ´Happy Hour´ met Arie Slob in het Zilveren Schaap aan de Markt te Hattem.

Arie Slob ontdekt om half drie eerst het geheim van de nieuwbouwwijk Assenrade. Ondanks de economische crisis is het Hattemse college er daar in geslaagd een wijk neer te zetten die oude en nieuwe Hattemers aantrekt. Veel startende huizenkopers zijn dan ook tevreden over hun nieuwe woonlocatie. Tijdens een wandeling door de straten hopen Slob en de raadskandidaten bewoners te spreken.

Tussen half vier en half vijf is de CU-karavaan in de binnenstad van Hattem te vinden. De raadskandidaten, Arie Slob en het campagneteam gaan het gesprek aan met inwoners en bezoekers van Hattem over belangrijke keuzes waar de stad de komende vier jaar voor staat.

Om 4 uur zal Slob, samen met een van de cliënten, het startschot geven voor de nieuwe winkelformule van Zoethout. Vanaf dat moment is Zoethout ook actief in de zorg. Samen met de Hattemse middenstand, het bedrijfsleven en andere instellingen helpt Zoethout Hattemers aan zinvol werk dat past bij hun capaciteiten. Een aansprekende formule, aldus de Hattemse ChristenUnie.

Tussen half vijf en half zes staan de deuren van het Zilveren Schaap aan de Markt open voor iedere Hattemer met gezonde belangstelling voor de lokale politiek. Arie Slob zal kort het woord voeren. Lokale fractievoorzitter Gert Kers stelt zijn medekandidaten voor.  De aanwezigen kunnen verder kennis maken met de lokale ChristenUnie politici en Tweede Kamerlid Arie Slob. Uiteraard onder het genot van een hapje en drankje.